Preskoči na glavni sadržaj

Grčka salata na moj način

Ova salata može zameniti glavno jelo. Ukusna je, brzo se priprema, upravo je vreme za nju
SastojciKoličina
plavi patlidžan1 komad srednje veličine
crvena paprika3 komada
paradajz2 komada, srednje veličine
beli luk , list i glavicavezica, 3-4 čena
peršunvezica
Pirinčano ulje0,5 dl
Pirinčano sirće1 kašičica
solipo ukusu

Kako pripremiti

  • Patlidžan i paradajz isecite na deblje krugove, papriku na filete. Zagrejte ulje, prvo pržite patlidžan, odložite ga u jednu posudu, zatim filete paprike, nju odložite u drugu posudu, na kraju propržite paradajz, vodite računa da se ne raspadne
  • Nasecite sitno peršunov list i beli luk, uzmite posudu u kojoj ćete poslužiti, ja sam prvo stavila paradajz, malo posolila, i posula peršunom i lukom
  • Zatim patlidžan, posolila, malo sirćeta dodala i posula peršunom i lukom
  • Sledeći sloj je paprika, postupak kao kod patlidžana, redjajte dok imate materijal Ja sam na kraju završila paradajzom. Odozgo prelijte ulje u kome ste pržili povrće
  • Do poslednjeg zalogaja

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pusla torta

MILERAM TORTA SA ŠUMSKIM VOĆEM

Najlon torta: Deca je obožavaju, proverite zašto!