Kako ispitati vernost supruge

Pričaju Francuz, Amer i Bosanac o vernosti svojih supruga. Kaže Francuz: - Ja uzmem nedelju dana odmora, a ženi kažem da idem na služben put. Pratim je svuda gde ide, s kim se viđa, sve saznam. Amerikanac će na to: - Ma hajde, ja platim privatnom detektivu da je prati, on mi donese slike, izvode telefonskih razgovora, sve saznam. Kad, gde, sa kim… - Koje ste vi budale, – kaže Bosanac – ovaj troši pare na detektiva, ovaj se valja po žbunju, prati ženu. Ja samo izađem na terasu ujutro, onako u gaćama i potkošulji, vidim komšinicu preko puta viknem joj: - Đes’ kuravooo! A ona meni: „Šta? Ja kurava? A ona tvoja, sa ovim, sa onim…“ – i sve mi ispriča.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pusla torta

MILERAM TORTA SA ŠUMSKIM VOĆEM

Najlon torta: Deca je obožavaju, proverite zašto!